Året 2012

Hej på er! Lovade ju ett inlägg med bilder från förra året men insåg att de raderades för ett tag sedan så har bara från typ juni eller så... Därför tänkte jag att jag kunde berätta lite om mitt år! År 2012 har jag: gått ut 1:an och halva 2:an, rest mycket både i Sverige och utomlands ( utomlands bar jag i Österrike och på Menorca. ), fått en kronisk sjukdom ( ta de chill en ganska vanlig sjukdom ), varit ledare för Fotbollsskola och ett annat barn läger innan jag fick mitt jobb(!), börjat som ledare för en konfagrupp, gått på sjukt bra konserter, men framför allt har jag haft ett helt underbart år med mycket skratt, kuligheter och såklart underbara vänner!! Lite random bilder på det då!! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0