Skräckfilm?

Varför är det så att majoriteten av alla ganska unga människor gillar skräckfilmer? Jag personligen "gillar" att titta på dom även och jag är rädd som en räka genom hela skiten! Det måste ju vara någon adrenalinrusch av skräcken? Man är livrädd för tillfället? För det är ju inte så för jävla kul sen när man ska sova, dusch, vara ensam eller göra vad som helst helt enkelt. Jag tror jag var rädd i ca 3 månader efter min första skräckfilm... Värt det? Tydligen för jag kollar ju på fler?! Jag tror de kan vara insikten att hade du vart huvudpersonen hade du klarat dig lite bättre, man vet ju alltid vad dom gör fel eller hur? (Försöker se läskig ut på bilden hah!) xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0