sexigt svettig?

Halloj alla glada! Har funderat lite över en grej jag och mina kära vänner snackade om idag efter idrotten. Det inte alls störda och "hur kom vi på de?!" ämnet är tjejer som tränar och hur dom svettas, haha ja jag har helt normala vänner!! I alla fall vi tycker att det är lite orättvist att tjejer som tränar i filmer och sånt aldrig svettas eller svettas skit snyggt. De får liksom en ring runt bröstet och ryggen men vad får vi? Jo floder överallt, under armarna, rumpan, ryggen, mellan lilltån och den andra WTF-tån, överallt... Och killar har fått en bild om att tjejer ska vara sådär as snygga och sexiga när de tränar och själva ser dom ju bra ut när de är lite svettiga och har snygga mukler. Och så kommer vi tjejer som förväntas vara snygga och sminkar sig innan så allt smink mysigt sjunker in i den helt röda huden... Mys, jag blir typ äcklad av mig själv när jag skriver hahah. Aja nu ska jag gå ut och träna där ingen ser mig i mörkret!! xoxo 
 

Kommentarer
Postat av: U KNOW WHO

ASSÅ JAG DÖR DU ÄR FÖR ROLIG OCH JAG KISSAR PÅ MIG FÖR ATT JAG GARVAR SÅ JÄVLA MYCKET! HAHAHAHAHAHAHAHA MMMMMMH LÖÖÖÖÖKIIIIGT

2012-09-25 @ 20:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0