london

Blev frågad förut om vilken min absoluta favoritstad var och har efter lite grubbel kommit fram till att det måste vara London. Har vart där en gång på klassresa vilket var jätte kul! Jag älska nästan allt som har med staden att göra. först och främs älskar jag den brittiska dialekten!! Åh den är så underbar vet inte varför men mina öron har fått för sig att brittiska är som änglar körer. Alla shopping är också något som värmer mitt hjärta. Älskar att det finns så många allternativ och såklart primark som är superbilligt! Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig men London känns bara helt rätt för mig helt enkelt! Vill åka dit snart igen och shoppa gärnet, fika och ha allmänt as nice. Skulle vilja bo där ett tag också även om det regnar typ 80% av hela året... Fast egentligen gillar jag nog den underbara staden för att vakterna har så roliga hattar hihi!! xoxo
blider från förra gången jag var i London, alltså våren 2011.

Kommentarer
Postat av: Asturd

OMFG, fick du träffa Justin Biiiiiiiiiieber?!?! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Svar: ofc jag är ju hans största fan ju!!!
Blondebitch

2012-09-29 @ 20:26:00
URL: http://astridnyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0