gtfo

Idag tänkte jag gå sådär all deep och skriva om en sak som nästan är det ända jag stör mig på hos andra människor. Jag bruka alltid vara öppen och inte dömma ni vet allt sånt där duktigt alla alltid säger att de gör? Men en vad ska man kalla det "sorts personlighet" jag verkligen inte klarar av är när folk trycker ner, mobbar andra för att själva bli större, coolare,ballare, anusar hehe ni fattar vad jag menar. Klarar verkligen inte av människor som antagligen väljer en hackkyckling eller alltid har något att kommentera om allt och alla. Jag blir skit irrtierad av det, vad fan har den personen gjort dig liksom? Hur kul är det att gå och lyssna på elaka kommentarer hela dagarna, så sjukt pisstråkigt är det! Sen är det ju klart att man ibland snackar lite skit om någon men de hör till för att man inte ska bli galen, man måste få ventilera sig! 
Men det finns ju också guldklimpar här i världen som ställer upp för de svagare som alla har valt som bra hackobjekt... Dessa människor för mig är dom som är coola på riktigt! Det krävs ibland mycket mod och styrka för att stå emot anusarna (de är fulla av skit och bara skit kommer ut) och därför respekterar jag guldklimprna så mycket. De är dem riktiga vardagshjältarna! Så nu har jag gått all deep och till alla anusar säger jag bara GTFO eller ändra erat beteende!! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0