eating like a boss

Gjorde precis en stor chailatte till mig själv, hihi duktigt! Så tänkter jag JA den kan jag lägga ut en bild av på bloggen!! Sjukt kreativt och smart... eller? När jag fotat koppen på minst 314,7 sätt kom jag på att jag då skulle bli en sån där "mat-tönt" som är sjuk irriterande för att de bombar fb eller instagram med matbilder. Varför lägga upp bilder på sjukt god mat och göra mig mer hungrig än jag redan är!? Här är man duktig och försöker äta nyttigt men då kommer en liten söt jävel och lägger upp bilder på sin bakelse eller pizza, aa det var ju den nyttiga dagen hinner jag tänka medan nått otroligt onyttigt en sekund senare vilar gott i min mage. Tycker folk bara borde lägga upp bilder på nyttig mat så att jag i alla fall kan försöka motstå frästelsen! Men efter som jag är en aning störd tänker jag ändå lägga upp en bild på min chailatte och sukta alla er, mohah! Juste hann inte fixa bloggen igår eller idag men i morgon får ni er en uppdaterad design! xoxo              
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0