trosfreak

Hej på er alla fina! Tänkte idag skriva om ett problem som jag brottas med, hmm varje dag sådär skulle jag säga. Men medan jag satt och tänkte på hur jag skulle skriva blev jag ju aningens nervös att in läsare inte ska hålla med mig.. Men nu är jag så jävla wild and crazy så skriver det ändå! 
Varenda morgon när man ska gå upp med en hjärna fortfarande åt fel håll och jätte kreativt välja kläder så är mitt största problem, tro det eller ej, att välja vad jag ska ha för trosor på mig. Det är så jobbigt varje dag att stå framför garderoben och stirra på den förbannade troslådan. Först och främst måste man tänka på vilka trosor som faktiskt inte delar din röv i två delar under byxorna eller vlika som inte behagar att jätte fint lysa igenom för att alla i hela världen ska få kommentera " Malin du har prickiga trosor idag". Oh my fucking god take them of me, hur hamnade dom där!? Ja jag vet att jag valde fel trosor gå och ät på en morot. 
Men vi har ändå det jobbigaste valet kvar... Ska man ha sköna, otroligt fula mormors trosor eller snygga obekväma jävlar? Lika svårt varje dag, även om det alltid slutar med dom snygga. Om man faktiskt starkt nog bestämmer sig för de sköna lyckas man ju alltid välja det när det är skolidrott. Då när det blir dags att byta om kommer lögnen farande " Asså guuuud kolla vilka trosor jag fick ta idag alla andra var i tvätten", eeh som att alla tjejer har typ åtta par trosor? 
Så sjukt jobbigt ne de här ska jag ta till domstol! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0