steeeeelt

Tjänare tjänare!! Har pratat lite idag om vad som är stela ögonblick och personer som gör ögonblick som inte behöver vara stela till en riktig pressad situation. Har även kommit fram till att jag nästa aldrig märker av de andra människor tycker är riktigt stela situationer. Antar att jag är inne i min egna värld och för vidare samtalet i huvudet eller nått liknande heh.. Men stela ögonblick vill ju gärna uppstå på bussar eller andra trånga ingenstans-att-fly utrymmen. Man hamnar med någon man inte riktigt känner men ändå känner och tvingas föra ett samtal. Vad pratar man om? Jag brukar dra till med en massa skit om skolan för de har ju alla gemensamt liksom. Dock har jag lätt för att babla på i all evighet om allt och lite till. Men stelast blir det ändå om man träffar någon stannar och pratar och sedan säger hejdå men börjar gå åt samma håll och en liksom saktaar ner lite bakom den andra men båda går ändå i samma fart och vet om varandra, inte kuuul. Sen dessa människor som gör allt stelt, så irriterande! Man råkar klumpig som jag är välta ett glas eller så och istället för att skratta säger personen "eeh aa" och tittar åt ett annat håll. Vill du att de ska vara stelt, du gillar att sitta där och stela med folk? Jag tycker ändå att man ska ta allt med humor och inte tänka så mycket på att oj nu blev det stelt!! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0