Kroppsmålning?!

Hola amigas! Snart är det ju som alla säkert vet halloween och då ska man ju såklart klä ut sig till något otrloigt kreativt och roligt. Eller läskig kanske man ska vara? Åh det är så svårt att bestämma sig!! Jag känner väll att man vill vara helt orginell så folk reagerar och bli imponerade av valet av kostym. Känner väll att jag vill bryta trenden med sexiga bunnys, nurse osv. Är så roligt att se vilka som varje år tar halloween som ursäkt för att klä sig i så lite som möjligt, åhh va fin du är i din ätbara boratdräckt eller snygg kroppsmålning, du kände för att lufta allt natten till ära ser jag är ju gärna meningar man vill slippa använda. Ändå vill man ju såklart vara snygg och inte köra mean girls-tabben. Fattar ni vad jag tänker på? Får fortsätta fundera.. Förslag är väldigt välkomna!! xoxo

Kommentarer
Postat av: Turd

Jag har gett dig typ tuuusen förslag! Men, som sagt, du ska vara Dobby tycker jag........

Svar: Ja jag veet men några till bara? :D aa blir nog Dobby asså!!
Blondebitch

2012-10-20 @ 18:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0