happy b-day

Hola alla söta bloggläsare! I går var det en efterlängtad dag, nämligen min födelsedag! Blev uppvaktad från morgon till kväll och hade en toppendag! Först väckte familjen såklart mig med presenter och underbar sång. I år blev jag faktiskt väckt och låg inte vaken timmar innan och väntade som jag annars brukar göra hehe. Frukosten bestod såklart av kanelbullar, fyller man år på kanelbullensdag så får man! Sen i skolan fick jag presenter och många kramar av mina fina vänner. Senare på dagen kom min käre vän Mickis hit och vi åt som vanligt, kanelbullar dagen i ära hihi. Blev middag och fika hemma innan jag drog på bio med några från klassen. Vi såg Ted vilket var en sjuk och rolig film!! Som jag sa var det en toppendag! xoxo
Några presenter jag fick igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0