fira eller firas-det är frågan

Heej alla mina sötnötar! Eftersom födelsedagar är aktuellt för mig så tänkte jag skriva lite om det. Tänkte på vad som är roligast, att själv va den som fyller år eller att fira andra? Personligen måste jag nog säga att jag tycker det är roligast att fira andra. När man själv fyller år är alla så hemlighetsfulla och jag som är en ganska nyfiken person blir smått galen av att inte veta vad som komma skall. Självklart är det ju jätte kul att få presenter och bli firad! Attentionwhore som man är vill man ju sitta där och stelt stirra på sina egna fötter medan släkten sjunger "ja må hon leva" i 239 olika tonarter ofta lite i otakt med varandra och försöka att inte visa hur dåligt det faktiskt låter... Men jag måste ändå säga att det är mycket roligare att vara hjärnan bakom alla helmigheter, köpa massa roliga presenter och förgylla andras dag. Känslan att få göra någon riktigt lycklig den slår ju allt!! Gillar också att vara hemlig mot andra bara för att hämnas mot när dom var hemliga senast, även om det bara va om att dom åt en macka till frukost och inte ville berätta det för mig... Nej nu har jag bablat färdigt för idag! xoxo
P.s. paprika är gott.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0