feethurter

Nästan alla har vi det där speciella paret skor som man bara älskar och tycker är riktigt snygga, men som gör så jävla ont att gå i en hel dag. Dessa favorit skor kostar också oftast en förmögenhet så du får gå hungrig i några veckor innan du kan börja köpa mat igen. Eller som jag prioritera mat och ta slut på alla pengar direkt hehe. Jag hade ett par sådanna skor idag och mina fötter va inte glada på mig när jag kom hem! Det roliga med hela det här är inte att vi köper obekväma skor för mycket pengar nej nej. Innan vi köpt skorna och ni vet spanat efter dom i affären i flera veckor så vet vi redan att fan vad ont i fötterna jag kommer få! Ändå köper vi skorna och sedan varje morgon när vi tar på oss dom tänker vi åhh nej idag kommer jag få så sjukt ont i fötterna... Asså va, varför tar man på sig skor om man vet att det gör ont!? Men det är väll som man brukar säga, vill man vara fin får man lida pin! Men jaja nu ska jag gå och hugga av mig mina fötter för dom gör ont!! xoxo
mina bäbisar jag hade på mig idag!
skorna jag planerar att ha i morgon, tror inte jag får lika ont av dom ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0