Absolut mat

Tjoofräs allihopa! Har ni någonsin funderat över vad som är det absolut bästa med skolan? Jag fick en uppenbarelse idag och kom fram till vad det bästa faktiskt är. Tidigare har jag tänkt vänner och gemenskap men nej det finns en sak som är bättre som alla alltid oavsätt vad alltid längtar till, höjdpunkten på alla dagar! Nämligen mat!! Det är maten man ser fram emot varje dag och blir det bra/god mat är resten av dagen en dans på rosa moln. Jag kommer ihåg att efter något kort lov som höstlovet längtade jag efter att få lunch i skolan varje dag och slippa laga mat själv! Weirdooo tänker nog vissa men mat är fan asgott så ja det är för mig det absolut bästa med skolan! Skönt att vi redde ut det eller hur!? För alla ni tycker väl som jag? Åh de visste jag att ni gjorde!! Eeh Malin vem pratar du med, läsarna kan inte höra dig...? De kan dom visst, käften Malin. Avslutar hur som helst med en bild på en av mina luncher i skolan, mums! xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, "mat är bättre än vänner", true story bro! Krya på dig, din lilla turd.

2012-10-10 @ 16:01:17
Postat av: Thereeeeeeeselkhffgjknyiungdlajjgjhjejehejehej (:

Okej att man får mat malin, men det är ju inte direkt så att den alltid är god? (;

Svar: Men jooo! Du är kräsen ;)
Blondebitch

2012-10-17 @ 13:31:45
URL: http://sup3rsmurf.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0