resa överallt och lite till

Guten Tag! Nu har jag precis tränat klart på mitt engelska tal jag ska hålla i morgon i fem fucking minuter. Kul kul.. Men det är i alla fall ett interesant ämne jag ska prata om, nämligen att ha en passion för att resa. Själv har jag det, älskar att se nya platser och upptäcka nya matkulturer, traditioner osv. När familjen är ute på resor letar vi alltid efter den resturangen där inga turister äter. Vi fattar inte ett skit och dom fattar inte vad vi säger men de är charmen med de hela och hur man lär sig nya språk!! Tycker att man alltid kommer hem som en ny människa när man vart ute och rest. Alltid någon eftarenhet rikare! Just nu sparar jag pengar för att kunna resa mycket i framtiden! Ska till Wien om typ 20 dag vilket ska bli asbalt och kul! Så vad jag ville komma fram till var väl res överallt och mycket, varje gång ni får chansen !!! Man vet att de är seriöst när Malin delar ut livs råd haha! xoxo
bjuder på lite blandade semesterbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0