glasögonorm!?

Tjenare allihopa! Idag hade jag bara utvecklingssamtal i skolan så kände för att köra på mina glasögon. Många chockade blickar fick jag haha och komentarer om att jag var hipster, de är fett hipser med synfel vem pallar se vanligt liksom? Jag tycker att de är kul att glasögon modet om man kan kalla det så kommit tillbaka för då slipper mina ögonplågas i linser dag efter dag. Är inte en såndär asbal människa som alltid har glasögon och inte bryr sig om de är fult för vad är de för fult med glasögon? Meeeen har bestämt mig för att börja använda dom mer. Dock blir det ganska jobbigt på vintern när man kommer in i värmen och tror att det brinner för allt man ser är imma men aa de ska nog funka! Så no more diss to the brills!! xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0