Kämpe

Kämpe. Det måste jag säga att jag tycker jag varit idag. Som alla i Sverige vet, och säkert runt om i världen också då fb uppdaterats av hela Stockholms befolkning idag att kan man tänka sig det snöar! Därför klädde jag mig varmt och knatade till bussen i god tid.för inte visste jag att set var där jag skulle spendera den närmsta timmen utan en skymt av ett rött stort fordon. Dock kom det röda stora fordonet efter ca en timma och jag fick komma in i värmen. Väl på bussen talar de så fint om att all busstrafik till och från handen nu ska stängas av helt... Men jag lyckas tajma en pendel och kommer efter två timmar till skolan. När skolan inser att eleverna måste släppas så de kommer hem idag börjar jag min härliga resa nummer två. Pendeln kommer hyfsat snabbt och jag anländer utan problem till handen. Dock är all busstrafik avstängd och jag får helt enkelt börja knata hemåt! Så efter 45 av en pulsande vandring i lårhög snö är kom jag hem till värmen! Därför tycker jag att kämpe passar för dagen!! Nu tänker jag dock mysa i min säng med varmchoklad!! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0