Amajgaaad

Instagram är ju en mycket populär app just nu och jag tror nästan alla i alla fall har ett konto. Jag har ju såklart de och laddar upp bilder lite då och då, har väl några följare sådär men det spelar faktiskt inte så stor roll för mig. Men spelar roll gör det ändå för alla skulle jag tro. Jag vet att man brukar driva och tjejer som lägger upp bilder där tuttarna är pressade mot kameran bara för att de söker bekräftelse. Men är de bara tuttpressare som söker bekräftelse? Jag kan känna mig riktigt jävla grisig och ful ibland och att då ta en hyfsad bild, som jag egentligen kämpar länge med och är nöjd över, och sedan lägga upp den och få likes de liksom hjälper. Då orkar man liksom gå till skolan trots att håret och ansiktet sviker en. Hjärnan skriker efter bekräftelse vid sådana tillfällen och jag tycker det är bra att man kan få det då också! Vad jag på ett ganska virrigt sätt menar är att alla ascoola super balla hipsterhipsters slutar hata instagram för vi alla lägger någon gång upp bilder för just bekräftelse. xoxo


Kommentarer
Postat av: Turd

HIPSTAAAAAAAAAAAAA

2012-12-30 @ 12:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0